Sabah motivasyonunuzu nasıl artırabilirsiniz ?

0

Sabah motivasyonunuzu arttırmanın yollarını mı arıyorsunuz? Böylece gününüzden en iyi şekilde yararlanabilirsiniz. Sabahları motivasyonla başlamak isteyen herkes için yararlı ipuçları içeren bu yazımız tam size göre olacağından eminim.

Her gün, yaşamda gerçek tatmin ve memnuniyet elde etmek için bir fırsattır ve her sabah motive olmak, gününüzden en fazla verimi almanın mükemmel bir yoludur.

Sabah motivasyonunuzu nasıl artırabilirsiniz

Sabah motivasyonunuzu nasıl artırabilirsiniz

Bir Amaç Belirle

Uyandığınızda, gününüzü için bir niyet ayarlayın. Bu gerçekten bir amaç değil, bir his. Günün sonunda nasıl hissetmek istediğinizi, önünüzdeki günden ne almak istediğinizi hayal edin.

Tıpkı yogada olduğu gibi, niyet, dikkatiniz dağıldığında ve motivasyonunuzu kaybetmeye başladığınızda topraklanmanıza ve odaklanmanıza yardımcı olacaktır. Kendinizi boğulmuş ve motivasyonsuz hissettiğinizde, kendinizi niyetinize geri getirin ve yapabileceğiniz küçük bir eylemi veya şu andan itibaren bu niyete yaklaşmak için kullanabileceğiniz bir şeyi düşünün.

Benim favorilerimden bazıları:

Güvenle ilerleyin

Karar vermeden kendimi kabul et

Korkusuzca yaşa

Başkalarını kaldır

Hareketli, Gerçekçi Yapılacaklar Listesi Oluşturma

Yapılacaklar listesinin uygulanabilir ve bu nedenle yararlı olması için her bir öğenin makul bir şekilde yapabileceğiniz belirli bir şey olması gerekir. Araç kiralamayı, otel rezervasyonu yapmayı ve tüplü dalış derslerini korumayı içeren 10 günlük bir tropikal tatile gidiyorsanız, listenizde “plan tatil” yazmanız uygun değildir.

Bir günde yapılmayacak ve başlayacağınız yere boğulacak çok şey var. Bunun yerine, “kiralık araba ve uçak bileti fiyat teklifi al” yazın. Bu özeldir ve o gün başarılabilir.

Yatağa gitmeden önce yapılacaklar listenizi yazın ya da kalkarken ilk olarak. İşte ilk bölüm, sadece 3 ya da yıldız olan öğeleri yaz. Bu iki amaca hizmet eder; Ne üzerinde çalışmanız gerektiğine dair net bir açıklığa sahipsiniz ve dolu bir gününüz varsa ve sadece 3 küçük şey yapabiliyorsanız, önceden belirlenmiş en önemli görevleri yerine getirdiğiniz için başarılı hissedeceksiniz.

Bununla birlikte, bu 3 görev, o gün gerçekten başarabileceğiniz şeyler olmalıdır. Alacakları zamanı gerçekten hesaplayarak başarıya kendinizi hazırlayın. Bir şeyi tamamen bitirmemek ve nereden başlayacağınız ya da neye çalışmanız gerektiğinden emin olmamak, motive edici değildir.

Sevdiğin şekilde hareket et

Mayo Clinic’e göre, egzersizin, özgüvenin artmasından kendilerini iyi hissettiren nörotransmiterlerin veya endorfinlerin çarpmasına kadar çeşitli şekillerde stresi azalttığı gösterilmiştir. Bana sabah motivasyonunu başlatmak için harika bir yol gibi geliyor!

BodyPump’a gitmek veya günün gerçekten ilerlemeden önce denemek için vaktiniz yoksa anlaşılabilir bir durumdur, ancak bu tavsiyeyi yalnızca geleneksel kalp pompalama çalışmaları açısından düşünmeyin.

Bunun yerine, günün başlangıcında gerçekten zevk aldığınız bir yere gitmenin yolunu bulun. Köpekle yarım saatlik bir yürüyüş ya da 15 dakikalık yoga, endorfinlerinizi artırabilir, yaratıcı meyve sularınızı akıtır ve günün geri kalanında sizi motive edebilir!

Sabah motivasyonunuzu nasıl artıracaksınız?

Güne motivasyonla başlayarak, günün geri kalanını fethetmek için daha iyi bir konumda olacaksınız. Umarım, yukarıdaki ipuçları güne bir patlama ile başlamanıza yardımcı olacaktır.

Bunları da beğenebilirsin Yazarın diğer kitapları

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.